SÖK EFTER BITTERHET

Vad irriterar dig mest just nu?

måndag 29 december 2008

RAKETER DEL II

Givetvis kom min insändare om raketer med i en tidning. Nedan kan ni läsa mitt bryt.

Förbjud raketer och smällare... Förbjud folk att applådera..ett jäkla störande ljud...Prata inte högt...kan väcka barn som ligger i barnvagnar.. Ha inga konserer pga de höga ljudet. Släck ner hela staden...sticker i ögonen när jag tittar på ljuset från en lyckstolpe...Sedan testar man ju "nöd signalen" en gång i månaden...den måste förbjudas...ett jäkla liv..ekar ju över hela staden.... När man skaffar hund vet man om vilka konsekvenser som medföljer...åk ut i skogen och fira nyår där om det inte passar. Ett jäkla gnäll varje år...men hundens skit får ligga överallt och det får pissas överallt. Förbjud hunden istället. Köp ett akvarium eller spela med i sveriges rikes lag.

1 kommentar:

  1. alltså....raketer är festligt och en del av nyårsfirandet, men smällare förstår jag mig inte på, fyller ingen funktion. Dom kan man förbjuda tkr jag...

    /O

    SvaraRadera