SÖK EFTER BITTERHET

Vad irriterar dig mest just nu?

måndag 23 februari 2009

VECKANS TIPS...med urspårning på slutet

Ny vecka, nya möjligheter som man brukar säga... men igen verkar bryr sig över det

Och det kan man ju förstå... det har ju kommit så mycket snö så hela världen håller på att rasa samman... Men till er som gnäller på snön.....eller nej...orkar fan inte ödsla mitt tangentbort på er...är ni så dumma i huvudet får ni skylla er själv.

Istället hoppar vi direkt till veckans tips som handlar om TV-spel...jag hade sporlovstips för ett par veckor sedan...men det var mest tips om uteaktiviteter...men eftersom vi svenskar tycks vilja sitta inne och gå upp i vikt kommer här mitt bästa speltips denna vinter.




Detta spel har tagit många timmar från mit underbara liv den senaste månaden...fast man sällan gör mål så sitter man där och spelar och spelar...tänkte mig nu försöka att recensera detta underbara och beroendeframkallande spel.



Grafiken är det som sagt inget fel på, snygga detaljer som gör att det känns äkta.

Kontrollen är ny som vanlig...men efter ett par veckor så passar man i alla fall inte när man skall skjuta...eller det händer väl.

Possivit med spelet är som sagt att, hur dålig man är så sitter man där och spelar...spelet är sjukt bra gjort så man får en härlig känsla..ungefär som när man lägger in en snus.

Spelarna ser verklighetstrogan ut och det är bra, var inte som typ NHL 98 då alla såg som en byggnadsarbetare från Ryssland.

Negativa saker med spelat är då att man inte får så mycket annat gjort hemma...disken växer och man har knappt tid att äta...men det stämmer inte riktigt...för äter man inget blir det ju ingen disk...

Värdelöst med spelat är som NHL utgåvorana varit de senaste typ nio åren.

1. Hela jävla tiden ska spelarna åka offside

2. Det är nästan bättre att spela 4-5 eftersom spelaran då av någon konstig anledning kör väldigt offensivt.

3. Domaren tar alltid för cross checking när det blir utvisning....han kan ta en tripping, men då lär du trycka in båda L1 knapparan så du kastar dig och fäller motståndarna

4. Nytt för NHL 09 är att det är omöjligt att göra mål på straffar, man gör sällan mål på frilägen och att målvaken släpper retur på ett långskott från halva plan, men klistrar ett slagskott från två meter.

Hoppas ni som spelar känner igen er....annars är det jag som är värdelös.

Ja det räcker väl så...tror jag i alla fall...

Så spring och handla och bli tjock eller titta in mitt sportlovstips om du istället vill röra på dig.

I morgon blir det veckan film...som vanligt....på onsdag kanske det blir det bryt på någonting....Laddar nog inför Lördagen mest då den förbanadde meloidiotfestivalen ska få vad den tål...plågade mig i Lördags nämligen igenom skoten eftersom dom var och skrek i Leksand....och jag bor ju nästan där....ÅÅÅÅ vad intressant.

Så Christer gay Björkman håll i hatten på Lördag blir det åka av...

Och jag skrivet väl direkt innan någon vegan hör av sig...Nej, bara för att jag skriver "gay" betyder det inte att jag ogillar människor som tycker om likakönade...

Så är vi klara för idag? Tror det va?

I morgon är det jävla mycket skidor på TV glöm f*n inte bort det...runt 11 sparkar de igång

Wello

ps. orkade inte göra en stavningskontroll så hittar ni nå stavfel, ring eller maila. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar