SÖK EFTER BITTERHET

Vad irriterar dig mest just nu?

fredag 27 februari 2009

FREDAG IGEN...

Är det bara jag eller springer inte veckorna iväg...var inte länge sedan Tomten kom med klappar till alla bortskämda barn....

Måste väl som alla andra att kommentera förlovningen alla pratar om....
Jag säger ingenting om det, jätteroligt att de nu ska gifta sig.

Men kan massmedia ta och lugna ner sig....

"Ringen kan vara värd 500 000" Ja och, vem skulle inte vilja lägga 500 000 på sitt livs kärlek om man hade möjligheten....

Aftonbladet hade givetvis dagen efter redan planerat bröllopet...klänningar, gäster ja ALLT.

Lugna ner er....det är inte Aftonbladet som ska gifta sig

Expressen ville givetvis sticka ut. så de drog ner till Skåne för att jaga prinsen...de ville ha en kommentar..
Ja, vad tror ni...ni kommer smygande i buskarna och tror han är intresserad...Idioter
Låt han vara för helvete...

Inslaget när kungen & co sitter vid ett bord och berättar nyheten var redan inspelad när statsministern kom på besök....OJ OJ OJ Vilken nyhet...

Det finns mängder av saker jag stör mig på, men då skulle inlägget bli 8 sidor långt.

Sedan snackas det om vem som skall betala notan för bröllopet..Aftonbladet har i sin undersökning tre alternativ....Kungen, staten eller Kungen/staten....orkade inte titta in resultatet....Men är det inte så att Kungen får pengar av staten?!?!?!

Så frågan är rätt oklar...Men har vi valt att ha monarki i detta landet så är det väl klart att vi skattebetalare skall betala för kalaset...varesig vi vill eller inte.
Hur ofta har vi ett kungligt bröllop i Sverige....

Men det klart bästa stod SVT för..efter att Viktoria och Daniel haft sin "pressträff" så övergår SVT till studion...där i soffan sitter en kvinnlig programledare...gästerna är fyra äldre herrar som skall ge sin syn på det hela....ORKA...gamla gubbar som sitter och är bittra i soffan.

"Experterna" säger sitt, jag säger mitt...Lugna ner er, vi har inte landat på Månen eller så...

Nog om detta...en spännande helg närmar sig...snackar givetvis om skid VM...Herrarnas staffet, 3 mil damer och 5 mil herrar är kvar...stafetten är idag runt kl 1300 så ni vet.

Sedan har vi detta med Saab...varför ska vi skattebetalare gå in med pengar...som vissa vill.
Om jag skulle ha en butik som går dåligt...inte hjälper staten mig..

Tydligen vill ingen köpa bilen...så lägg ner skiten då...visst tråkigt för de anställda..men
Thats Life.

Roligt det skulle vara att få veta vad "höjdarna" i företaget har för lön.... 4 miljoner i veckan?!?! Sedan undrar de varför företagetgår dåligt.

Vill sedan igen ta upp alla idioter i stan som glor så förbanat...är inte bara jag som blir irriterad...många med mig anser att Faluborna glor som de aldrig ha sett en människa tidigare...Skärp er för fan...Lite löjligt kanske kan tyckas men lär ju gnälla på nått.

I morgon skall jag som jag skrev tidigare ge meloidiotfestivalen vad de tål...

Och kom ihåg, det är fredag idag..så dags för storhandlingen igen..och som vanligt får ni inte glömma chips, läsk, köttfärs och tacosakerna...köp lite halvfabrikat medans ni är på gång...korv, köttbullar, pålägg, strips.
Ja kasta ner skiten i vagnen bara...på måndag är ni sedan pigga och ut vilade..

Wello

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar