SÖK EFTER BITTERHET

Vad irriterar dig mest just nu?

tisdag 17 februari 2009

48:e DAGEN...

Idag är det den 48:e dagen på året...spännande

Och gnället bara fortsätter vart man än går...

Det är för kallt...Det snöar...jag har inga pengar...mina aktier rasar..

Satt igår och tittade på 5:ans variant av "vi har ingen program ide, så vi filmar idioter utomlands"

Jag snackar om "charterhjältar" lysande namn på ett program...vem är hjälten? Den fulla skåningen de filma?

Vi fick följa ett par som åkt till samma ställe 30 gånger...denna resa var deras 31:a....Snacka om att de varierar sig..men visst det är väl ok.
Gillar man att ställe så får man väl åka tillbaka...orka bry sig.

MEN att mannen i sällskapet står i en butik och gnäller på att det SVENSKA kaffet är för dyrt...då får jag fan bryt.

DU ÄR I SPANIEN !!! Var glad att möjligheten finns att köpa svenskt kaffe....fan också

"Jag har med mig mitt egen" Ja vilken jävla tur för dig då, så jävla snål så du packar med dig ett kaffepacket på semestern...vad sparar du 50 kr.... OJ OJ OJ. Spänn av för helvete.

Två andra nötter gnäller på att det står en palm utanför deras fönster...

Utöver alla bittra gäster så får ju inte personalen vara sämre...

Det skall firas nyår och några i personalen skall köra nån meningslös show för gästerna...då en säger, typ. "Nu skulle jag vilja vara med min familj istället"

Ja, vad är problemet....SÄG UPP DIG, SÄTT DIG PÅ FLYGET OCH DRA HEM..

Ett JÄVLA gnäll...du har förhoppningsvis valt detta arbete, du har alla möjligheter i världen att säga upp dig och åka hem till kalla Sverige igen....IDIOT

Som sagt, det ska gnällas på allt och alla. Som jag in flera inlägg tidigare har skrivit om.

Men om man nu gnäller hela tiden..gör ni något åt saken då?

Misstänker att det inte händer ett skit...man sitter hemma och gnäller istället så förhållandet blir lidande....Om då går förbi någon som röker och då får röken i ansiktet...be personen dra åt helvete då.

Har du dåligt med pengar..sälj saker då har då...Köp inge sprit och gå inte ut på krogen...

Men det går ju inte...för man är så deprimerad att man måste supa sig full för att glömma....

Såg att spritförsäljningen gått upp med 8 %....blir man förvånad?!?!?!

"Jag väljer att supa mig ur krisen"

Smarta vi människor är...även OLW, Estrella och Karamelkungen visar stora ökningar i försäljningen...


Alla idrottsföreningar fryser lönerna och är på väg att gå under.... ja så är det. Vi är tydligen inte intresserade att gå på evenemang som är helt meningslösa...Ni får väl gå tillbaka då idrott var lek och inte pengar som det är idag.

Är väl exakt samma sak med idrotten som med Saab..vi vill inte ha skiten.

Men det är klart det är lite tråkigt..krisen drabbar många. Men då är det dags att hitta nya lösningar på problemet och inte bara gnälla....

Morgonpigg, skidnörd och idot som man är, var jag uppe tidigt för att titta på skidskytte....givetvis vann Norge guld igen...men det största problemet åkarna hade idag, var att de blåste för mycket....Dagens I-landsproblem

Sedan har en åklagare bestämt sig för att inleda en förundersökning i ärendet "Jämtin"
Ni vet han som hamnade i bråk med några nötter från Brynäs under en hockeymatch.

”Sker våldshandlingar utanför sargen är det en angelägenhet för polis och åklagare”

Kan idioten lugna ner sig eller....Jämtin blev påhoppad och han försvarade sig..vad är problemet..Inte för att jag gillar Linköping, men detta är ju löjligt.

SLAPPNA AV !!!!!!!!!!!!

Men det är klart, har man är värdelöst liv själv, lär man se till att det drabbar andra.

Ja, ibland kan man ju undra hur man orkar bry sig egentligen

Många som läser mina inlägg börjar säkert undra hur jag orkar hålla på...och det undrar jag med. Men om jag säger så här...många av mina vänner tycker exakt som jag

Men jag är väl den ända som vågar skriva öppet om det...eller vågar och vågar.
Orkar är väl som sagt det rätta ordet att använda
Och om inte jag orkar göra det, vem ska då göra det.

Tanken med bloggen är just att ge meningslös information, men att även att tycka till om allt och alla....
Jag undviker att hänga ut individer...förutom när det gäller idioter :-)

Försöker att ge min bild på saker och ting, men många inlägg har jag faktiskt snott från vänner.

Vi sitter och gnäller....och sedan får jag höra "X kan inte du blogga om detta"
Och som vän gör jag givetvis det...jag tycket ju det är roligt.

MEN man kan även undra vart bloggen är på väg...jag närmar mig 100 inlägg..
Hur mycket går det att gnälla om egentligen?
Och hur länge till orkar man få bryt på folk?

Ja, så länge folk inte kan sköta sig själva, så länge den största nyheten på Aftonbladet är att Måns badar isvak och så länge det bara sänds skit på TV så lär jag ju hålla på....
Alltså i all oändlighet...eller tills tangentbordet på datorn slutar att fungera.

Men ta och skärp er, lite grann i alla fall.....Ni har det inte så jävla dåligt som ni tror.

Ha en bra dag.. och hör av er om ni ser några idioter där ute så ser jag till att skriva om dom...

Wello

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar