SÖK EFTER BITTERHET

Vad irriterar dig mest just nu?

måndag 16 februari 2009

VECKANS TIPS

Detta Tips skulle ha kommit för 20 år sedan...men bättre sent än aldrig.

Jag är ingen TV-Människa direkt...Klart jag tittar på TV som alla andra som inte har nått liv
Kan titta nån film som går...försöka svara på frågor i "vem vet mest" se nån fobollsmatch osv.

MEN det finns ett program som jag är svag för...nej det är inte "The Hills"

Det kan tyckas kraftigt stört, men jag diskar, pluggar, städar och handlar...

Allt för att klockan ska bli 18:00, så jag kan få min timme i frihet.

Jag snackar självklart att få sätta mig i soffan och avnjuta "COPS" detta UNDERBARA program som nu funnits i 20 år.



Innehåller ALLT som man kan önska sig i ett program

Action, humor, drama, äventyr

Följer Poliser som har kortare stubin än allt annat.

"Get down, get down" och innan den misstänka har uppfattat vad som är på gång så har han 8 poliser över sig.

5 står och hoppar och 3 står med dragna vapen.

Jag förespråkar inte polisvåld om ni tror det, men det är ju underbart att se dessa "nötter" i action. De tror att alla är kriminella och de tror att de "äger världen"

Men visst, det måste ju ligga lite sanning i det.
De stannar en bil för att den har en trasig lyckta...och sedan hittar de 8 ton kokain i bilen....

Så nog skrivet om denna UNDERBARA serie...den måste upplevas...

Så Klockan 18:00 på kanal 6 är det som gäller.....Här får ni ett smakprov.





Wello

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar