SÖK EFTER BITTERHET

Vad irriterar dig mest just nu?

söndag 8 februari 2009

VECKAN SOM VARIT

Denna vecka har varit en riktig skitvecka här på bloggen... ber om ursäkt för det.
Har haft fullt upp med att bland annat sköta ett av mina bolag...

MEN nu tar jag nya tag inför nästa vecka...

Denna vecka kommer jag mest att minnas saker som hänt privat, så känner du inte mig så.... får du inget veta...


Vi avslutar denna vecka som tidigare med en rolig historia....

Oh, nej

Nunnorna på det lokala klostret hade sin dagliga sammankomst.
Abbedissan vankade av och an framför de hundra nunnorna med en sällsynt bister min,

- Det har begåtts ett syndfullt dåd här!
Nittionio nunnor utbrister
- Oh, nej!
Den resterande nunnan
- Hi hi hi.

Abbedissan,
- Idag hittade jag ett par kalsonger...
Nittionio nunnor
- Oh, nej!
Den resterande nunnan
- Hi hi hi.

Abbedissan
- Jag fann även en kondom...
Nittionio nunnor
- Oh, nej!
Den resterande nunnan
- Hi hi hi.

Abbedissan
- Och den var använd...
Nittionio nunnor
- Oh, nej!
Den resterande nunnan
- Hi hi hi.

Abbedissan,
- Och det var ett hål i den!
Nittionio nunnor
- Hi hi hi.
Den resterande nunnan
- Oh, nej!


Wello

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar