SÖK EFTER BITTERHET

Vad irriterar dig mest just nu?

lördag 10 januari 2009

HUS OCH HEM

Hus och Hem är en tidning som är exakt vad den heter.

Den rymmer all skit om allt för att få det perfekta hemmet. Massor av idéer på tappeter, golv, blommor ja allt.

Men det är inte det som är felet med tidningen, den är faktiskt en bra tidning bortsett från 1 sak.

I tidningen finns olika artiklar, där de gör besök hemma hos folk för att sedan visa de fina bilderna i sin tidning..

"De bor på samma gata men hur ser det ut inne"

ÅÅÅÅÅÅÅÅ VEM FAN BRYR SIG om grannen har en större soffa eller större TV...
Orka... det roliga med dessa jävla repotage att även läsarna skickar in bilder på sitt hem så att tidningen kan komma och hälsa på.....ÅÅÅÅÅÅÅ

Hus och hem är som den äldre generationenes Facebook, man måste visa hur bra man har det.
Kan det inte komma ut en annan tidning som visar bilder på fula hem.
"Här ser ni soffgruppen från Jysk"
"Stolarna kommer från ÖB"
"Köket har jag köpt via Rusta"

Kan folk bara ta hand om sig själva, måste vi exponera våra hem som om de skulle vara någon jävla porrtidning för möbel och inredningskåta människor.

Sedan har de i senaste nummret... "Årets Trender" Men va fan....kan vi inte tänka själva länge.
Vill jag ha rött i sovrummet har jag det, vill jag ha svart i köket har jag det....
Nej, det går ju inte....för det är ingen trend...fan skärp er.

Men nu har ni inte tid att läsa mer...ni lär ju in på facebook och ladda upp bilder på era hem.

Wello

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar