SÖK EFTER BITTERHET

Vad irriterar dig mest just nu?

fredag 5 mars 2010

KÄRA LÄSARE

Vilken respons..visserligen bara en kommentar men besöksmätaren slog i taket under gårdagen. Trevligt tycker jag, via ansiktsboken har jag fått fina brev om att det är roligt att jag är tillbaka.

Och det tycker jag med...MEN, nu har jag lite annat för mig och kommer inte vara i närheten av en dator under fredagen + helgen...stämmer fredag är ingen helgdag som många tror.
Varje jävla fredag uppdaterar 34.000 personer på facebook att det är "skönt med helg"
NEJ, det är en helt vanligt vardag. Lördag och söndag är helg
Ja ja, skit samma
Vi hoppas i alla fall att helikopterturen går bra på lördagen och att aftonbladet får sin bråk-om-kaka-artikel i tidningen på söndag.
Sedan ska det bli spännande att se hu TV4 ska klara av en skidtävling...reklam reklam reklam säger jag.


wello

1 kommentar: