SÖK EFTER BITTERHET

Vad irriterar dig mest just nu?

onsdag 3 mars 2010

Bacon...

I dag stör jag mig på tjejen/ufot i "halv åtta hos mig"

Ni som inte har koll på detta program så går det ut på att 4 nötter lagar mat år varnadra under 4 dagar, den som sedan får mest poäng av dom andra vinner en smäll på käften.

I all fall skulle hon i dagens program göra någonting med bacon, tittade inte så noga, men burken stod på så lyssnade medans jag gjorde andra meningslösa saker. Då kan man ju undra hur spännande de är att lyssna på ett matlagningsprogram.. ja ja, skit samma.

I alla fall II så skulle hon köpa bacon i affären.

"Jag brukar titta igenom packeten, för vissa har mer kött än andra"

Och ordet vi söker för detta är som vanligt I D I O T

Kärringen gräver efter bacon...ALLT är fett din jävla idiot. Vadå "mer kött"
Man köper ju för fan inte baconet för köttets skulle jävla ufo.

"Det bacon som säljs mest i Sverige brukar benämnas "amerikanskt bacon".
Detta bacon har hög fetthalt (ca 50%)" källa: wikipedia (så klart)

wello

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar