SÖK EFTER BITTERHET

Vad irriterar dig mest just nu?

torsdag 4 mars 2010

Jag hade rätt!!!

Hade en jävla bra ide igår vad jag skulle skriva idag...men nu är det som bortblåst.

Var något om posten + sparka 2000 personer + VD skyller på tjejer och graviditet

Men skiter i det och utser dagens idioter...aftonbladet....

"nöjesbladet rycker ut, erbjuder helikopter"

Bla bla bla..alla vet några ska gifta sig på lördag, men syrran till han som ska gifta sig ska sjunga i ett kommersiellt skitprogram...missa bröllopet..bla bla bla

För två dagar sedan sa jag till en nära bekant "snart kommer aftonbladet erbjuda en helikopter"

Love it when I have rätt.

För det är ju inte så att aftonbladet vill betala helikoptern för att sedan framstå som "änglar" för att sedan få ta "exklusiva" bilder från festen..

Och att dagen efter ha rubriker "De bråkade öppet på bröllopet" vilket sedan visar sig vara 2 killar i 8 års åldern som bråkade om en kaka eller nått...

Jag fattar inte att jag orkar bry mig, jag gör ju inte det om det inte var för att den förbanade helikopter jävlen kom med i bilden.

wello

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar