SÖK EFTER BITTERHET

Vad irriterar dig mest just nu?

torsdag 21 maj 2009

Jo då så att...

Har varit tuffa veckor...men nu ser jag ljuset i tunneln...

Har haft så fullt upp så jag fick googla vad en TV var för nått....

Veckans idioter är idioter som inte blinkar när de ska ut från rondellen avd bilbryt

21:a plats...kanske dags att lägga ner kanske....

Elevslagsmål vid Rättviksskolan

Under tisdagseftermiddagen uppstod ett slagsmål mellan två eller flera högstadieelever vid rondellen nära Rättviksskolan.

Rubrik och första meningen i "nyheten" på Falu kuriren

Min tanke är formuleringen....

Elevslagsmål vid Rättviksskolan

Under tisdagseftermiddagen uppstod ett slagsmål mellan två eller flera högstadieelever vid rondellen nära Rättviksskolan.

I rubriken är det VID rättviksskolan...men i texten har det helt plötsligt blivit NÄRA rättviksskolan...VID är nu en rondell....

Jävla tråkigt jag måste ha för att reta mig på det här...men jag gör fan det...Idioter.

För övrigt så blir nästa inlägg nummer 150 på bloggen...

Så tills dess...ut o stör er på folk som luktar illa i kassakön...idioter som inte kan parkera...idi-jävla-oter som inte kan spola efter sig på toaletten (läs offentliga innan toaletten) VAD FAN ÄR PROBLEMET...det kan ju inte vara så att spolknappen är nå nytt...den sitter på alla jävla toaletter...


Wello

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar