SÖK EFTER BITTERHET

Vad irriterar dig mest just nu?

lördag 9 maj 2009

BRYT !!!!

Var på MIO....soffan jag skulle titta på var inte framme "vi tar ditt nummer och ringer när den är det, vi sålde just vårt skyltex. Så det tar nån dag" 2 veckor har gått...har de ringt? Klart de inte har..idioter..
Idioten kan väl bara säga att "jag kommer inte ta fram soffan...men om jag nu gör det kommer jag inte att ringa eftersom lappen med ditt nummer kommer att kastas"

Tidigare har jag skrivit att folk i detta stan glor så förbanat. Har nu fått detta bevittnat av minst två vänner....SLUTA GLO FÖR HELVETE....skaffa er ett liv.

För övrigt blåste det som fan idag....och vad jag tycker om det vet ni redan....800 grader i bilen....kliver ut...-78

Var på ett ny öppnat cafe idag...billigt som fan...42 :- För en 33 cl cola + nått som skulle vara en kaka...visst det kostar att fika på stan...men skulle jag köpt skiten i en butik skulle jag fått betala typ 8:-....

Äckel Kanada vann mot Sverige och möter Ryssland i Final...jag snackar Hockey VM för er som inte hänger med....Gissa vilka jag vill ska vinna..

SM-final i handboll idag....alla som bryr sig räcker upp en hand...

Real madrid fick spö med 3-0...jävla bra.

I mora var det i veckan robinsonträff.....och?


Läste idag att en kvinna blev avstängd från A-kassan...när AMS (anonyma mongoliders sällskap) inte godkände att flytta på hennes inplanerade möte pga att hennes mor hade gått bort.

Är ju helt åt helvete...har de ingen heder i kroppen...IDIOTER. Men vilket förtroende har man för AMS egentligen....lär ju inte öka efter det här precis....
SKÄRPNING !!!!

Wello

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar