SÖK EFTER BITTERHET

Vad irriterar dig mest just nu?

måndag 27 april 2009

TILLBAKA!!!!!!

Då sparkar jag igång skiten igen...får se hur länge det håller i sig...soljäveln är ju uppe hela tiden så man är ju tvingad att vara ute..

Veckans tips handlar denna vecka om sömn...gå och lägg er i tid..gör inte som jag..la mig 06:00 i morse och blev väckt 09:15...och sedan ut på stan...kraftigt trött man var...

Gled sedan runt i bilen typ hela dagen..och jag har fått ännu mer bevis på att folk INTE kan köra bil...skoja inte att det finns idioter där ute.

Exempel 1: Idiot ligger brevid mig i en dubbelfilig väg...rondell närmar sig..som är dubbelfilig...idiot kör om mig..lägger sig framför...genar sedan över båda filerna och lägger sig sedan i vänster filen och kör...CP...

ska du vänster...ligger man i innerfilen tills det är dags att svänga....

Exempel 2: Idiot kör om mig eftersom jag håller 90 km på 90 väg...vem står sedan utanför sin bil och pratar med polisen lite längre fram...

Exempel 3 : Idiot kör 70 på 90 väg...när det sedan blir 90 kör han typ i 120 och försvinner...

Exempel 4: Jag ska svänga vänster och väntar på en bil som kommer från vänster...ca 5 meter från korsningen slår han/hon på blinkersen och svänger höger...IDIJÄVLAOT.

Exempel 5: Rondell igen...bil ligger framför mig...ingen bil i rondellen...närmaste bil är ca 78 mil ifrån...men nog stannar cepet för att titta om det kommer nån bil.

Visst man skall köra säkert...men det måste ju finnas gränser...


Övrigt som händer så kommer bloggen byta namn...man lär ju förändra sig lite sägs det...dags att ta ett steg till med bloggen alltså....

Tillbaka i morgon...då det handlar om idioter som vill se ut som...just en idiot.

Wello

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar