SÖK EFTER BITTERHET

Vad irriterar dig mest just nu?

fredag 24 april 2009

FREDAG OCH SOLEN SKINER

Kära läsare...Jag har under de senaste veckorna upplevt ett av de största I-landsproblem man råka ut för. Datorn har gått o dött.

Detta som ni ser har bidragit till väldigt dålig aktivitet på bloggen...beklagar en gång till för detta.

Men ska ta och göra ett försök att starta igång skiten igen.

För att jag och ni skall få en bra start kommer jag med en del nyheter...som kommer att märkas på bloggen nästa vecka...Då jag sparkar igång bloggen igen.

Nästa vecka kommer jag som tack för att ni läser min blogg att köra 7 DAGAR med bryt och andra saker jag funderat över....

Kommer bland annat ta upp detta med att gå på en offentlig toalett och solglasögon
Måste även ta upp något med den så kallade finanskrisen som pågår...

Kom gärna med några förslag om nått ämne...inte för att någon brukar önska när jag frågar, men ändå...

Övrigt som händer är att Falu Kuriren och Mora tidningen är försenad på några orter idag och att Johan Palm ligger etta på svenska singel listan...kan inte bry mig mindre...

Wello

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar