SÖK EFTER BITTERHET

Vad irriterar dig mest just nu?

onsdag 8 april 2009

I MORGON KOMMER KÄRRINGEN

Som de flesta vet så innebär skärtorsdagen att alla ungar klär ut sig sig till kärringar och går runt och tigger godis...varför har jag glömt bort...har väl någon med färgen blå och någon dam vid namn kulla...orkar knappast bry mig att titta upp saken.

I alla fall, jag önskar alla ungar lycka till i morgon...Inte för att de läser bloggen, men ändå...

Så är det, annars så är alla som går runt med shorts...hmm konstiga. Är det så varm att man kan gå runt i shorts? Tydligen....går ni runt med shorts i Oktober när solen är framme också...typ samma sak.

Är väl nått fel som händer i huvudet...ååååå en sol, då kan jag ta på mig shorts...Två dagar senare ligger personen sjuk....


Ja, får duga för idag...är bra jävla trött....

Eller jag kom på en sak till...har tittat på finalen i badkarsbandy idag...och Guldet gick inte helt oväntat till vargarna i värmland....

Funderade på en sak en sak efter slutsignalen....här ska 8000 (ja, jag vet att burken tar 8250, men jag drog bort 250 Hv-fans) hylla sitt lag....

Förslagvis ska då publiken ha flaggor, massor av flaggor som vajar snyggt och mäktigt i burken...de som har halsdukar ska veva dessa.... Allt för att det ska se MÄKTIGT ut..

Men nej då...8000 idioter står och håller upp en varsin GUL löpsedel de fått av Aftonbladet....där det står att FBK vunnit guld....Jävla idioter

jävla 1990-tal så man blir rädd....FBK brukar har lite ideer, men inte när laget tar guld...ok, fanns väl någon flagga i publiken, men inte fan var det många...

SKÄRPNING FÖR FAN...

Hörs i morgon, tja.

Wello

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar